dagen suger än så länge.

Vaknade av mobilen som ringde, skulle till läkarn.
Inte kul.
Dom hittade inga fler på direkten utan provsvar kommer senare..
MEn fick ny hostmedicin som jag blir seriöst helt cp av..
Damp.
Ligger i min soffa blir svin trött, mår illa och skakar och vill bara sova..
Kollar på One Tree Hill och mina händer bara skakar så kan nästan inte skriva, haha, damp.
Ska lägga mig ner och vila lite nu..
Hoppas verkligen allt detta försvinner NU!
Hade en jobbig dag i skolan, för i vårt projekt nu, alla i min grupp skiter i allting så vägrar gå upp på scen om inte saker o ting blir bättre imorgon..



Jag tänker på dig, och jag vill vara i din famn, känna din närhet och vara din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0