.

Vad händer när man sluta lita på sina vänner?
Dom det känns som man känt hela livet, inte för att man kännt dom hela livet, utan för att man har litat på dom som om dom var ens egna syskon, någon som alltid fanns där och man hade kul med.
Vad händer när man slutar lita på dom?
Olika bråk eller händelser dyker upp och allt blir bara så jobbigt?
Jag vet, för jag litar verkligen inte på den person som stått mig närmst i otroligt många år, visst kan vi ha roligt ihop, men samtidigt så funkar vi inte längre. Jag kan inte lita, kan inte berätta saker längre, kan inte prata på samma sätt som jag kunnat innan. All vår vänskap förstördes då det hände saker, då du svek mig.

Du svek mig, på samma sätt blev jag sviken nu av den andra människan, den människan som kom mig allra närmst in i mitt liv, den personen som jag litade fullt ut på och berättade seriöst allting för, verkligen ALLT.
Jag vet inte om jag kan lita på dig längre, jag har gjort många misstag, men du har nog gjort fler.

Jag har fått nog nu.

Kommentarer
Postat av: nellaabitch

men duvet de jag berätta om punkterna också tänkte man på nåt flera ggr o sa de högt o sen händer de?

Divet de om r tex? haha(a ?

och va menar du med texten?:(

smsa !<3

2009-12-08 @ 09:48:22
URL: http://nellaababy.blogg.se/
Postat av: rebecca

Heej :D SNÄLLA gå in och rösta på nr 3 i denna tävling, du skulle hjälpa min vän så mkt då. Rösta på bidrag : FRIDA nr 3.. -> http://babiidarling.blogg.se/2009/december/tavlings-bidragen-ar.html#comment.. tack på förhand <3



Det är inte alls svårt ! =)

2009-12-08 @ 14:49:13
URL: http://rchristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0