Filmdag!

vet att bilden är jätte suddig, men tagen med min dåliga mobilkamera, plus den är mycket finare i verkighet, haha!

Sitter och kollar på Harry Potter nu, mysig film som den är!
Är verkligen någonting man kan kalla filmdag idag.
Hade egentligen tänkt att åka in till stan eftersom jag trodde mellandagsrean började idag, men den börjar ju imorgon!! Så hela stan är stängd idag, mindre lyckat!
Finns väl inte så mycket man kan göra idag egentligen, eller jo, det finns massor, men känner mig seg o degig idag.
Massa tända ljus och film, mysigt i alla fall här i min ensamhet.
Clementiner och godis, allt är mysigt, och allt är verkligen hemtrevligt, dock är det jävligt tråkigt att sitta här själv :(  haha..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0