Filmdags!

 

 

Dessa två underbara filmer går på tv idag, pay it forward och the holiday.

Dom är nog bland de bästa filmer jag sett, seriöst.

The holiday har man ju sett ett flertal gånger! haha, och jag tröttnar verkligen inte på den.

Mitt ex kommer snart hit och ska se den tillsammans med mig och sen sover han här.

Jag vet, vi umgås en hel del, men vi trivs som vänner så varför inte?

Det har vart jobbigt, men trivs man tillsammans ska det ju inte hindra oss från att umgås?

Helgen har vart både bra och dålig, så då är de härligt att avsluta den med en BRA film.

Rekomenderar att se båda två, men eftersom dom går samtidigt så gäller det ju att välja en av dom..

 

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0