God jul!

Julafton är här och just nu sitter jag i mjukisbyxor och myströja, lyssnar på min bror som spelar piano i samma rum och bara tar det lite lugnt framför datorn, hade i vanligt fall stressat runt och gjort i ordning mig en massa nu.
Men när jag kom hem till min mamma igår hade mina provsvar från läkaren kommit i ett brev, där det stod att jag hade kikhosta..
Så jag får inte åka till min släkt idag :( bara för det lätt smittar bebisar och gamla, sjukt segt eftersom massa släkt från sundsvall är nere i göteborg, längtar efter dom. Så nu blir familjen hemma med mig, sen så ska dom till mammas sambos släkt och då åker jag till min pappa igen!
Blir en hemmajul i år vilket är sjukt segt.. men vad ska man  göra?
Jag är glad ändå, det är ju trots allt julafton, inte kan man vara ledsen och deppig då? :D
haha!

Jag är glad, för min pojkvän är go men jag saknar honom :(

Yeeeah!
Nu ska vi snart äta jullunch och mysa, sen blir det paketöppning!
Måste ta kort på vår gran, den är sjuuukt fin, finns nog inga finare granar än kungsgran, så den måste jag visa!
YEEEAH!
Nu ska jag ta och i alla fall fräsha upp mig lite granna!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0