God morgon!

Hej här sitter jag i min säng nyvaken, trött och sjuk..
Har haft problem med min hals nu i några dagar och en otroligt jobbig hosta, och idag vaknade jag dessutom med förkyldning..
Inte kul kan jag säga.. :(
Jag mår verkligen inte bra så blir hemma idag och ska ta hand om mig själv.
Ska nog börja med att lägga mig i sängen med en kopp te framför tv'n och kanske försöka sova lite sen..
Jag är trött, sjuk, och hungrig.
Plus att jag MÅSTE till tandläkarn sen idag, asså åh.
Var sjuk senast jag skulle dit och nu måste dom verkligen spänna min räls :(
Bajs.

Jag är sur och ledsen också.
För vill till skolan och träffa min bästa vän, för vet inte vad som kommer hända med henne riktigt, men hon kommer nog inte få vara kvar här så länge..
Tänker inte förklara detta nu ändå.

Puss och sov gott alla (förhoppningsvis) glada och friska människor!

Kommentarer
Postat av: hilal

krya på dig världens finaste !

2009-12-10 @ 12:35:06
URL: http://sheisjustshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0