Godmorgon!

Godmorgon!!
Nej, jag vaknade faktiskt för en stund sen, men har ätit frukost (eller gör fortfarande), och bara degat framför tv'n.
Har ont i huvudet för sovit jätte oroligt inatt.. plus min hosta som inte försvinner så vaknar hela tiden av min frukansvärda hosta.. Damp på det!
Sitter och väntar på att min lilla sötnos ska vakna och höra av sig, men vem vet när det blir..?
Letar sönder efter en klänning till nyår.
Kollar i massaaaaa affärer och olika hemsidor med kläder och jag hittar verkligen ingen!
Hittar jag en fin klänning som jag vill ha finns den aldrig i min storlek..!
Jag får seriöst flipp!

Så antingen ska jag till liseberg idag och mysa med min sötnos, eller så ska jag in till stan och leta klänning och skor till nyår!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: yulia'andersson

kommentera gärna : vad vill ni se ? i min blogg =)

2009-12-22 @ 17:07:45
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0