Godmorgon

Godmorgon!
Sitter i en mysig korgfotölj med te, jag seriöst typ knarkar te just nu för allt blir bara sämre o sämre.
Först kikhosta, sen fick jag världens förkyldning igår, plus allt strejkar.
Nu överdriver jag inte, min hy har blivit kaos.
Allt flagnar så mycket så det gör ont och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag ser på riktigt hemsk ut!
Vet inte om jag vill åka in till stan pga detta, för jag ser verkligen hemsk ut...
KUL...
Så ska se om en liten stund hur jag känner.. För vet inte om man kan sminka på detta och jag vägrar åka in till stan såhär.
Nu klagar jag sönder men jag mår jätte dåligt av det!

puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg, titta gärna in min ;)

2009-12-26 @ 13:41:37
URL: http://maalinnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0