Godmorgon juldagen!

Godmorgon!
Vaknade för ca en timma sen.
Eller ja, min papi kom in i mitt rum och sa att det fanns tomtegröt så gick upp o åt det, gottgott!
Hahah, som vanligt i mina inlägg nu för tiden, sitter o lyssnar på min bror som spelar gitarr denna gången och sjunger till. Mysigt är det. En massa tända ljus, godis o olika kakor, då är det inte mer än gött!!

Hade jätte svårt att somna igår pga en massa gräl med min pojke.. Verkligen inget kul.. Men vad ska man göra när bråk dyker upp? Det sårade mig sjukt mycket när han inte ville fira nyår tillsammans med mig. Eftersom jag anser att det är den mest spännande, roligaste, mysigaste, mest händelserika dagen på hela året, en mycket speciell dag som jag gärna vill fira med mina närmsta och mest älskade, men tydligen kände han inte likadant..
Men nog om det..

Min bror ska öppna julklappar nu från pappa och hans sambo.

puss

Kommentarer
Postat av: yulia'andersson

sån var adam förra året med :(

2009-12-26 @ 23:16:08
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0