Happy happy giiiirl

HEJJJ!
Idag är ingen vanlig dag, för jag och mitt ex har idag blivit ett igen! <3
Så puss på det.
Jag är glad.
Vi har ju ändå hållt på nu o sånt fram o tillbaka, och vetat att det skulle bli något men idag hände det.
Jag är lycklig.

Imorgon är det julafton, så det är mysigt.
Nu ska jag snart äta middag och sen ska jag och min bror dra oss hem till våran mamma och göra lite marsipan.
Få in lite mer julstämning?
Idag var faktiskt första gången jag åt lussebullar i år, GOTT!
Ska ta o dega lite nu och äta massa!
Haha :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: nellaablondiie

E NI TSM IGEN?:D<333

2009-12-23 @ 18:56:06
URL: http://nellaababy.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG OMG OMG OMG OMG :D VA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT <3 <3



/ H

2009-12-23 @ 19:06:17
Postat av: yulia'andersson

ÅÅH!

GRATTIS GUMMAN <3

2009-12-24 @ 00:43:18
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0