har världens bästa pojkvän.

Min älskling är verkligen bäst!
Fyfan va underbar han har vart igårkväll, i natt och i morse.
Finns nog ingen som är lika underbar som honom.
Jag mådde inte bra inatt, feber hade jag nog och min hosta var gräslig. Jag väckte både mig själv och honom så otroligt många gånger och ändå var han bara söt mot mig, myste med mig, och frågade mig hur allt gick hela tiden och bara var underbar!
Asså så söt som han var mot mig sen igår kväll, så gullig har han nog aldrig vart innan :$
Helt sjukt va han betyder för mig!
Kom nyss hem från stan, träffade på några kompisar där men åkte hem för mådde inte braaaaaa.
Frågan är,
ikväll.....
Ska jag vila upp mig och hoppas på att bli frisk eller fest?
Fan va jag inte kan bestämma mig....

Sjuk som jag är, så orkar jag verkligen inte vila mer, så otroligt tråkigt...
Men jag vill ju inte vara sjuk på nyår?!

Dilemma...
Nu ska jag gå och packa mina grejer och ska snart hem till min mamma.

puss!

Kommentarer
Postat av: yulia'andersson

frågestund i bloggen, fråga på ! :)

2009-12-28 @ 13:12:52
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0