Hemma från kaoset!

Är äntligen hemma från mellandagsrean, det är sjukt hur kaos det är där.
Ville hitta ett par skor till nyår, behövde inte vara på rea, men självklart hittade jag ingenting..
Hoppas verkligen att min klänning som jag beställde igår från nelly.com hinner komma tills nyår, annars får jag damp!
Hittade typ ingenting inne i stan idag..
Skulle köpa ett puder så som tur jag hade så hittade jag just det jag skulle köpa på rea! Sen så köpte jag brun utan sol så man kan bli lite fräsh till nyår, nässpray eftersom jag är så fucking förkyld.... och sen flera lite finare och sexigare trosor! yeeah!

Jag har ett år med min pojke idag om man räknar bort stunden vi hade uppehåll..

Så jag är väldigt lycklig!

Puss på honom!!!!!!hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0