Hemma?! NU?!

Nu är jag hemma?!

Nyss duschat, sen kom jag hem innan de.
Vi hade jätte mysig kväll och så, kollade idol med massa godis o chips osv..
Blev hyfsat sent så blev att jag sov där. Det var mysigt men frågan är hur bra jag egentligen mår av det..
Mår så sjukt jävla underbart för stunden, men det är efter som gör det jobbigt.
Jag går och hoppas varje dag att han ska ändras, att han vill ha mig tillbaka, att han älskar mig.
Samtidigt har jag alltid i hjärnan att "han vill verkligen inte ha mig, sluta dröm tilda".
Det jobbiga är att varken nån av oss vill släppa kontaken, vill inte förlora varandra. Frågan är bara hur fan det ska funka...?
JAJA, nog om det.
Finns typ massa olika förslag om vad som händer ikväll och kan inte riktigt bestämma mig för vad, för inte så pepp på någonting just nu samtidigt som jag verkligen inte pallar va hemma..
vill bara vara i hans famn.

pusss


Kommentarer
Postat av: hilal

han har inte insett vem han har förlorat, vem han har lämnat. du är så jäkla underbar tilda, i love u

2009-12-05 @ 23:32:24
URL: http://sheisjustshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0