Julkaos!

GODMORGON!
Nej, nu skoja jag bara.
Vaknade vid 13 av att en sötnos låg och gosa i min nacke, alla nätter är lika mysiga med dig.
Vi åt frukost och gjorde i ordning oss, sen åkte vi in till stan och leta julklappar, jag till familjen och han saker till sig själv, haha! ovanligt. Haha, men det var mysigt, men otroligt mycket folk.
Det är faktiskt otroligt jobbigt när det är så otroligt mycket människor överall.



Ta nordstan som ett exempel, hur många tycker egentligen att det är kul att gå där såhär några dagar innan julafton? Så tomt som det är på bilden är det ju inte direkt, utan helt proppat med människor överallt.
Så man får försöka gå på lite andra ställen i stan, eller det gjorde i alla fall vi efter en stund inne i kaoset.
Åkte hem efter några timmar och bara softa.
Nu sitter jag och kollar på Happy Feet som går på 5an!
Snart kommer min bror hem som jag knappt träffat på ett halvår,  så det är mysigt.
Kanske kommer han hit ikväll också, får se hur det blir, men nu ska jag i alla fall fortsätta se filmen!
puss!

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw va söta ni e

2009-12-19 @ 19:34:28
Postat av: julia andersson

hallå där ! :D

jag har en dagens fråga i bloggen

klicka här: http://yyuliaandersson.blogg.se/2009/december/dagens-fraga-1.html

och lämna en kommentar :)

ha en bra söndag !

2009-12-20 @ 13:58:08
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/
Postat av: yulia'andersson

sv: then we read the same =)

2009-12-21 @ 00:16:51
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0