JULLOV!

Hej alla söta människor!
Idag är jag jätte glad, vet inte riktigt varför men är på bra humör även om jag är jätte trött, haha!
Skolan idag, uppträdde inför hela skolan (två konserter), sen så drog jag in till stan och mötte några vänner.
Degade runt och sen drog jag och mitt ex hem till mig.
Vart här hemma och sov, hahahah, vi var trötta.
Sen kom en überglad pappa hem som fått nytt jobb, det firade familjen med champagne!
Yeeeeah.
My little X, åkte hem för att fixa lite, så sitter och väntar på att han ska komma tillbaka så ska jag, han och min pappa gå ut och fira med lite middag!
Mys på det.

Ska ha deeg kväll idag och bara ta det lugnt och mysa.
DAAAAAAMN.
varför är jag så glad? :D
HAHA!
Känns bara som om livet går bra just nu, det leker!
GöTT!

pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0