min helg.

Hejj allihopa!
Jag vet, jag är verkligen sämst.
Men har haft saker för mig iprincip hela helgen och inte haft tid till bloggen..
I fredags hade jag folk hemma hos mig med lite krök till idol! Trevligt!
Sen sov en vän här och dagen efter var jag med henne och mitt ex hos mig några timmar, åkte till stan och träffade vänner osv!
Jag och min bästiiizzz sov här inatt och vaknade vid 2, gissa vem som kommer ha svårt att sova i natt, haha!
Skola imorgon och jag kommer typ förstöra för hela min grupp, men har haft sån otrolig hosta att jag knappt kan andas ibland. Så min röst är typ pajj! GÖTT. Musiklektionerna kommer gå bra! Konserten i veckan kommer också att gå BRA!

jag är trött och orkar just nu inte massa skrivande, så uppdaterar förhoppningsvis senare!




ska sätta mig och äta massa sån här glass!
Mitt lilla ex ville sååååååå gärna ha två paket av dessa i fredags, så jag fick betala, sen ville han inte äta, hahaha.
Dock åt han massa igår när han var här.
Men så har en hel del glass hemma, så det är bara att äta!!

puss













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0