Nyår imorgon!!

Gooooood........natt?

Var inne i stan med en massa vänner och chilla i affärer, köpte lite skit osv ;)
Sen har jag vart med min baby ett helt dygn och haft så otroligt jävla mysiga stunder och hemska också.
Haha, vi har humörsvängningar till tusen ibland..
Nej, men det är lite saker som disskuteras just nu..
Vi hade en hel lägenhet för oss själva, köpte hem mat, en jävla massa godis, chips och cola, fyfan va gott det var.
Så vi har bara myst massa.

Idag har jag fixat lite saker inför nyår, tvättat löshår, fixat lösnaglar osv..
Känner att imorgon kommer jag vara plasticfantastic, hahaha!
Löshår, lösnaglar, lösögonfransar, he he he ....
Nej, men det blir nog bra.
Dagar som nyår är något jag verkligen älskar, inte bara själva dagen, men älskar att fixa mig till sånt, fyfan va det är kul och att gå runt och känna sig så jävla snygg!

Jag ser fram emot imorgon as mycket verkligen!!
Vill bara fira den med min älskling, men får se om vi kan lösa det på något sätt eftersom vi ska till helt olika ställen.

Försöker uppdatera imorgon om jag hinner, kommer haotroligt massa att fixa mig, haha!
Sen en massa kuligt!

puss o sov gott

GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0