Snöar!

Det snöar igen!!!
Imorse när jag vaknade regnade det hur mycket som helst, all snö var borta, nu ligger det ett täcke på marken igen!
Hur sjukt är inte detta egentligen?
Jag HATAR snö så länge det inte innebär skidor, asså hatar!
Pojkvännen verkligen älskar snö och tror jag påverkats otroligt mycket av honom faktiskt..
Jag tycker det är mysigt att det snöar, SJUKT!
haha!
Jävlar va jag uppdaterar tråkiga inlägg känner jag nu, men what ever!
Tror det var första gången på jävligt länge som vi har haft snö på julafton i göteborg.

puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: haha, puss och god jul o gott nytt år du me :)

2009-12-25 @ 19:48:27
URL: http://johannaidf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0