Vaknat tidigt? nej.

Wihoooo.
Idag vaknade man ju tidigt...
Är van att alltid bli väckt eller vakna av min hosta nu för tiden... Men inget av det hände idag.
Första natten på otroligt länge som jag sovit ganska gott faktiskt.
Igår kväll hade jag verkligen ingen ork till att ens sätta på min dator, därför inget bloggande.
Är sjukt seg och har haft jävligt lugna dagar eftersom jag egentligen är sjuk, suck.
Så tar det lugnt för att bli frisk, mår i alla fall mycket bättre idag!
Pratat lite i telefon med min sötisbästa vän idag och hon hade en massa roligt att berätta om gårdagens kväll, dit jag hade tänkt åka, men bestämde mig ju för att vila upp mig i stället.
haha, men hon hade i alla fall en massa roligt att berätta!

Ska nog dega ännu mer nu och sen vet jag inte riktigt om jag orkar hitta på något eller inte. Vill verkligen verkligen verkligen bli frisk, så jag inte är sjuk på nyår!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0