varför vara så trött?!

Hemma efter en deeegdag!

Varför är jag så otroligt trött?
Tror faktiskt det är pga att det är så mörkt hela tiden, månen var helt klar klockan fyra idag och det var helt svart ute, då är någonting fel? Gillar inte vintern, vill ha sommar nu..!

Skolan gjorde vi absolut ingenting, fick kolla på en konsert som varade i ca 30-40 minuter sen fick vi lyssna på låtarna vi körde på konserten förra veckan! YES.
Hahahah, det lät ju sådär. En av låtarna jag gjorde var ju för j*vlig, men men!
Åkte och solade efter skolan med en vän och sen kollade lite i affärer, köpte en söt kjol i alla fall (som jag inte hittar bild på, på nätet. Märker att jag gått ner för jag fick ha storlek 32 på kjolen, shitt va chockad jag blev!
Det är ju bara att försöka gå upp igen :)
Men det fick bli en tidig julklapp från pappsen, kärlek på det!
Nu sitter och hemma och håller på att verkligen somna, herre va trött jag är.
Kollar på Hell's Kitchen, yeeeah.
Ska in i duschen sen och därefter äta maaaat!
Sen sova? hihi.

Imorgon lär väl bli ganska slapp dag det med, eftersom vi har typ nån lektion och sen ska vi se på genrep inför en konsert.

pusspådet.

Kommentarer
Postat av: hilal

~ Hihi tack :D



härligt med en tidig julklapp :D

2009-12-01 @ 17:46:13
URL: http://sheisjustshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0