YEEEAH!

Sjukt seg dag.
Försov mig massor.
Kom ganska sent till skolan.
Hade tråkigt i skolan.
Drack två koppar kaffe och redbull inom en timma och var ändå lika trött.
Hade tråkiga lektioner.
En i min klass målade av ett portett av mig.
Det blev fint.
Hade tråkiga lektioner igen.
Slutade skolan.
Åkte in till stan och träffade min underbara vän som jag inte träffar så ofta längre, men det ska vi ändra på! Julshoppade en massa julklappar och fick köpt till min mamma, pappas sambo, bror och expojkvän.
Saknas julklappar till min far och min mammas sambo. Hmm, vad ska man köpa till dom?

Jag är trött idag, och därför har jag vart otroligt seg.
Jag vill lägga mig i min säng och läsa en bok.
Men jag är för trött för att läsa.
Så ska nog dra ut o springa.
HAHAH, aldrig.
Ska nog gå och äta och lägga mig i sängen och kolla på lite teveliteve.
Mår inte jätte bra, för min bästa vän har råkat ut för en jävla massa skit som jag bara vill få ogjort, men det går inte..
Ska gå och hoppas på det bästa.
För jag älskar henne av hela mitt hjärta för hon är min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0