Att stötta folk är det självklart för dig?

Visst är det härligt när man har personer som är en nära, som stöttar en och som finns där. Som älskar en för den man är och spelar ingen roll om man råkar göra fel, för att personen förlåter. En person som man kan prata om precis allting utan att det känns minsta lilla konstigt. Personen som man kan sitta med helt tyst utan att säga någonting utan att det känns pinsamt eller jobbigt. Personen som stöttar i precis alla lägen, även om det har vart jobbiga saker för den själv, men som ändå alltid ställer upp.

Det gäller bara att kunna ge allt det tillbaka, men visst är det härligt med såna underbara personer!
Jag är otroligt glad över att jag har det och att det finns personer där för mig, för utan dom hade jag nog inte kommit så långt i mitt liv. Dom har fått mig att bli en starkare person, fått bättre självförtroende och att kunna ta hand om mig själv bättre. Jag älskar att ha personer jag kan prata med, som jag kan få ut alla problem på, men samtidigt gäller det att kunna ställa upp för dom också! Man kan inte bara ta, utan man måste kunna ge och ta!
För mig är det mer och mer självklart att jag ställer upp för mina nära och jag är otroligt glad att dom låter mig göra just det och att dom litar på mig.

Jag älskar min pojkvän, min familj och mina vänner otroligt mycket.

Dels också, så startade jag denna bloggen för att kunna stötta och hjälpa folk som har svårt med sig själva och sina liv. Som kanske har nära folk, eller ingen alls, men har ingen dom verkligen vill prata med, då kan det vara otroligt mycket lättare att prata med någon man inte känner. Då finns jag här. För jag vill kunna hjälpa folk.

Kommentarer
Postat av: julia andersson

sv: tack så mycket, vad glad jag blir :D

2009-11-04 @ 22:56:29
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vilken bra inställning du har till att vara till hjälp för andra som behöver det. Det tycker jag är fint!

Ha en trevlig helg!

2009-11-06 @ 20:53:25
URL: http://anneliea1.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0