bra dag.

Allt är bra förutom att jag är trött och har ätstörningar igen..
Somnade vid kvar över 3 i natt bara för massa krångel hände som gjorde att jag inte kunde sova. Sen har allt gjort att jag kommit in i mina ätstörningar igen. Jag måste verkligen fixa det och lösa allting innan det går över gränsen totalt. Har vart ute på middag med vänner idag och då åt jag i alla fall, men var första gången på 28 timmar eller något, eller jo, åt en macka till frukost, men förutom den...

Sitter hemma hos en vän med några vänner och myser.
Har haft en go dag idag med mysiga vänner och träffat mitt ex.... :/
Men vi är vänner i alla fall så det är jag otroligt glad för. Får se hur resten blir efter allting. Men det är riktigt skönt att veta att jag har honom som vän och att vi inte bara tänker bryta kontakten helt och håller bara för vi gjort slut.

Men nu ska jag ta och vara social mot mina underbara vänner.
Pusspådom.
Och puss på er läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0