Den som har ett problemfritt liv har det nog underbart!

Tänk om man kunde få bli problemfri. Slippa all skit och bara ha de bra jämt. Vem hade inte vart nöjd med det livet liksom?
Bara må bra jämt.
Få känna den underbara kärleken som fan inte alltid är underbar i de verkliga livet.
Jag fick höra en gång att jag inte kan fortsätta leva i min fantasivärld utan jag måste inse att jag lever ett riktigt liv och att det händer att folk ljuger och säger saker som de senare tar tillbaka och ångrar att de sagt.
Jag ska sluta leva i min fantasivärld och inse att det riktiga livet är tuffare och tuffare hela tiden.
Man har bra stunder men sen kan saker o ting falla tillbaka till botten igen!
Jag gick från ätstörningar som gjorde att jag höll på att åka in på sjukhus, som ledde till att jag inte ville leva, ville ta mitt liv. Då träffade jag Honom med stort H och älskade livet och såg fram emot allting, för första gången hade jag drömmar inför livet som vuxen. Han försvann lite mer än 10 månader senare och poff så var alla drömmar borta.
Jag lever inget fantasiliv, jag trodde bara att du var speciell och kunde mena saker som föralltid.
Eller att jag gjorde abort för att du lovade att vi senare om några år skulle skaffa barn.
Fattar du att jag gjorde det största grejen i mitt liv för att du ville det och gav mitt ett löfte?

Allt är borta och jag lever faktiskt inget fantasiliv. Jag lär mig bara att lita på folk som jag tror jag kan lita på.

Kommentarer
Postat av: Anna

har man aldrig problem lär man sig inte uppskatta de problemfria delarna av livet :)

2009-11-17 @ 11:07:28
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Alice

Så orättvist -.- Fattar inte varför du ska behöva lida så mycket. Du förtjänar så mycket bättre <3

2009-11-18 @ 21:52:31
URL: http://lifeoflizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0