det finns inget vi

vill att allt ska vara som förr
du gjorde mig glad
bara att se dig kunde få mig att le
känna din värme din närhet fick mig att må underbart
jag va lycklig 

men det är inte som förr
jag är inte glad längre
jag kan inte le igen på samma sätt
att få känna din kropp är bara en dröm
jag är olycklig

jag är lycklig, men mitt hjärta är krossat
jag är inte samma människa som jag var med dig
även om jag mår bra utåt, så känner jag smärta dagligen
en smärta som inte går att beskriva med ord
du älskar mig inte längre

jag är olycklig även om mitt hjärta går vidare
jag är samma männsika, men inte med samma inställningar i livet
jag mår inte alltid bra utåt för smärtan finns alltid där
en smärta som inte går att beskriva med ord
jag älskar dig




Kommentarer
Postat av: isabelle

Jag hatar att jag tjatar så på dig, men kan du svara på mitt mejl? För arbetet ska vara klart på måndag, skulle vara bäst om jag kunde ha med dina svar.. :)

2009-11-27 @ 20:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0