Du var...

... en underbar kille och jag kommer aldrig kunna hitta någon som dig, någon som får mig att känna så som du fått.
Ingen med det underbara leendet,
ingen med det så otroligt härliga speciella egna skrattet,
ingen med den otroliga personligheten,
ingen som är så hårfixerad,
ingen som är så snygg,
ingen som stärkte mig som du,
ingen som är så underbar,
ingen som är så speciell,
ingen som får mig så jävla lycklig genom att bara ta din hand på mig och smeka mig med den,
ingen som får mig att känna mig så värdefull,
ingen som är så perfekt som du är i mina ögon,
ingen som dig.

Du är verkligen perfekt i mina ögon, hela du, dina läppar(!!!!), ditt ansikte, ditt hår, dina armar, dina ben (förutom att dom typ är smalare än mina), inte tala om dina ögon som är så otroligt jävla vackra att det inte finns några ord som kan beskriva, de där mörka och fina med de långa markerade ögonfransarna som bara är så jävla underbara, din mage, asså ALLT. Jag kommer aldrig kunna förklara i ord hur mycket du betydde för mig, eller ja, hur mycket du betyder....
Kommer verkligen aldrig hitta någon som får mig känna så som du fått.
För jag vet att du var den rätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0