Första advent!

Fy på mig och mina dåliga uppdateringar..


Sitter med en sån här goding i handen och vill piggna till lite. sweeeet!
För er som inte vet det så är jag helt seriöst beroende av energidryck, och idag har jag inte druckit det förrens nu och då får jag otrolig huvudvärk. Plus att jag är otroligt cp trött eftersom jag somnade vid 5-halv 6 i natt och gick upp vid 12.. Jo, mitt ex sov här i natt, det blev väl inte direkt överdrivet mycket sömn. Jag kom hem vid halv tre i natt och sen kom han hit vid 4.

Det var i alla fall mysigt en natt med honom, och det är ingenting mellan oss, vi är bara vänner men det känns faktiskt bra att kunna vara vänner eftersom det ändå känns bättre nu mellan oss än det gjort innan. Tummen upp på det! Så vi ska nog se till så att vi kan vara vänner utan att bråka så mycket som vi gjort nu.

Ska läsa igenom det bloggar jag läser och sen sätta mig framför tv'n och ta det lugnt.

Förresten, mysigt att det är första advent idag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0