Hemma nu!

Hemma nu efter en myskväll (går inte annat med mina underbara vänner).
När jag skulle hem kom inga vagnar så gick typ halva vägen hem genom stan och hemåt, haha!
Det är verkligen något speciellt med att gå själv på kvällen, dock inte lika kul att gå själv igenom stan tycker då jag. Men man tänker så otroligt bra och allt känns så skönt på något sätt.. Hade verkligen mycket att fundera på, för jag känner mig verkligen övergiven på något sätt. Asså självklart har jag mina vänner, men samtidigt så har jag inte den absolut viktigaste i hela mitt liv.....
Sånt gör en verkligen ledsen, men jag vet att jag bara måste försöka glömma och gå vidare, det börjar gå bättre även om det verkligen inte funkar...
Funderar på att göra lite nattmat och kolla på en film. Låter väl skönt?
Hm.. jaa..
Sen blir det väl att sova eller? :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0