Ingen insperation.

Jag vet att min blogg blivit kaos de senaste.
Men det är för att mina största drömmar, det som jag trodde var hela mitt liv, var falskt och en lögn, försvann.
Jag har haft otrolig insperation förr, det vet jag, men dock inte nu på nästan en vecka eller ja.
Jag har den här bloggen för att kunna skriva av mig om ALLT. Men att folk ska kunna läsa det.
Kommentarer och statistik är otroligt roligt, det tycker jag verkligen.
Jag hoppas jag kan få tillbaka insperationen till att skriva igen.
Men nu måste jag koncentrera mig på att försöka bli mig själv igen, kunna ta hand om mig själv men samtidigt om alla i min närhet, det har alltid vart det viktigaste för mig, och de senaste har jag fan bara tänkt på mig själv. Det är sjukt.
Men jag har vart så fruktansvärt ledsen så jag har faktiskt en anledning, men aldrig att man ska tillåta det.

Folk i min närhet har alltid gått före mig själv.
Det visade jag dig, men vad fick jag tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Emmeli

härligt att höra:)

Sjuk, annars bra:)

2009-11-11 @ 23:18:35
URL: http://emmeliluu.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Jag är inte alls säker, för jag har bara bloggat sedan oktober, liksom du:) om du skall skriva hemsidans länk i ett inlägg skall du väl gå till HTML knappen och sedan copy-pasta hemsidans address där...lite liksom du bäddar in en youtube video i ditt inlägg...men som sagt är jag inte alls säker...S

2009-11-12 @ 01:09:05
URL: http://lucide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0