Insperation från en jävligt bra film.

Berättade ju att jag förut var på This is it, filmen med Michael Jackson.
Nu ska jag förklara någonting som förvånade mig otroligt.
Jag har alltid tyckt att MJ (Michael Jackson) är så otroligt överskattad och att han bara är någon som förstör sig själv och vill ha uppmärksamhet. Han förstörde sig själv totalt genom först att börja operera om sig själv så jävla mycket (när han var så otroligt vacker innan) och sen att han knarkade så otroligt mycket.
Hade inte höga förväntningar alls på denna filmen och trodde rent ut sagt att den skulle vara kass.
Men det var en film som fick mig att tänka så jäävla mycket.
Jag har hållt på med musik och dans i hela mitt liv, växt upp med det och har föräldrar och hela släkten som arbetar med det (dom flesta i alla fall) och under denna filmens gång fick det mig att sakna allt så otroligt jävla mycket.
De senaste åren har jag skippat dansen eftersom jag inte fick träna när jag fick anorexian och allting, och sen när jag väl började igen så blev jag jätte sjuk och gravid och var tvungen att sluta igen...
Nu efter denna filmen, när allt handlade om Michael och att vilja, så vill jag verkligen satsa på dansen och musiken igen.
Det var de jag levde för förr och jag tappade det mesta. Visst, musik håller jag fortfarande på med dagligen, men dansen har jag inte längre.
Jag ska börja träna mer nu och få upp kondition och allt sånt och sen börjar jag köra på stenhårt(?) dansen efter jul.
Musiken kommer jag liksom alltid ha där.
Filmen fick mig verkligen att tänka.
Och efter allt som hänt nu med min pojkvän expojkvän så känner jag att jag behöver annat att tänka på.

MJ är en grym person som fick mig att verkligen vilja kämpa igen med allting. Han är så jävla bra och jag förstår inte att jag inte tyckt om honom tidigare för han är verkligen otrolig. Sån insperation så det är sjukt.
Han har verkligen allt, dansen, musiken, viljan, asså ååh, han lyckas verkligen!
Visst, han har gjort dåliga saker också, men allting överträffar de dåliga.
Han är otrolig.

Träna here I come!
YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0