jävla random...

...som tror du känner mig och skit.
du vet ingenting om mig så varför säger du massa?
"Hade fel om dig :) första gången jag träffade dig så verkade du as mysig o så, men e bara glad om han slipper all denna skit. jävla idot".
Du vet ingenting om mig, okej?
Du kan snacka hur mycket skit du vill om mig för du känner mig inte ens. Men visst, det är kanske bara bra om han får slippa mig, jag vet inte, vet inte vad han känner. Men han borde välja sina vänner bättre, för han förtjänar så otroligt mycket bättre än dig i alla fall, det vet jag säkert.
Kalla mig idiot, kalla mig vad du vill, jag bryr mig inte ens om någonting, ingenting är värt ändå att kämpa för längre, har inget att leva för ändå, så säg vad du vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0