Klart med rummet!

Wihooo,
nu börjar mitt rum äntligen bli klart!
Köpt matta på rusta och massa grejs på ikea för att det ska bli klart nån gång.
Vi flyttade nämnligen för typ.. öhh...
ca 2 månader sen och NU börjar mitt rum bli ready!!
Bara en hylla som saknas nu som vi skulle köpa idag, men eftersom vi har en liten stadsbil fick den inte plats och det spöööööregnade och därför gick det inte att ha den på taket, så den ska vi köpa nån annan dag nu då, men det börjar bli riktigt mysigt!
Kanske ska lägga in bild på någonting som JAG faktiskt tagit för första gången?
hahaha.
hmm..
får tänka på det en liten stund.
Men för övrigt så blir aldrig bilder jag tar bra ändå.
Eftersom jag har skakningar i mina händer som aldrig försvinner, YES. så allt blir alltid suddigt, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0