Dålig Cozumel..... igen

Nu har jag verkligen vart sämst!
Men nu drar skolan igång igen (suck som fan) och har massor med läxor att göra tills imorgon, KUL sista dag på lovet. YES.
Men det är ingenting man kan göra åt.
Förhoppningsvis kommer jag kunna uppdatera mer nu eftersom det är mer ordning på tider och vad man gör nu. Har inte vart hemma allt för mycket det senaste så inte kunnat uppdatera (fy mig), men så det ska nog fixa sig mer nu!

Folk frågar mig lite då och då olika frågor om mig, anorexi eller abort och annat.
Så fråga på om vad du vill, är det för personliga saker eller för mycket avslöjande så berättar jag kanske inte. Men fråga vad du vill, om det så är frågor som om mig, eller anorexi, abort eller vad som helst! Så fråga vad du vill!
Du kan antingen adda [email protected] eller så bara kommentera :)

Kommentarer
Postat av: <3

Underbar är du gumman som försöker hjälpa alla som behöver hjälp, Du är riktigt stark som klarat att gå igenom allting. Grym är du vännen ! Jag älskar dig kompis ! <333

2009-11-01 @ 16:10:58
Postat av: - B

varför gjorde du abort?

hur upptäckte du att du anorexia och hur kom du ur det?

2009-11-01 @ 16:24:29
Postat av: Cozumel

jag gjorde abort av många anledningar.

Dels för att jag är ung och har mycket framför mig som skulle hindras om jag fick barn, sen pengar osv..! Skulle få hoppa av skolan. Kände mig inte helt redo helt enkelt. Samtidigt finns det otroligt mycket som drar mig åt hållet att jag skulle vilja ha barn nu! Men det kändes som det rätta valet då..



Anorexian började smått redan när jag gick i femman, och blev tillslut värre och värre med att inte kunna äta. Läs om det på kategorin Anorexi och Vikt, inlägget längst ner beskriver allting!

2009-11-01 @ 19:20:13
URL: http://cozumel.blogg.se/
Postat av: Cozumel

jag gjorde abort av många anledningar.

Dels för att jag är ung och har mycket framför mig som skulle hindras om jag fick barn, sen pengar osv..! Skulle få hoppa av skolan. Kände mig inte helt redo helt enkelt. Samtidigt finns det otroligt mycket som drar mig åt hållet att jag skulle vilja ha barn nu! Men det kändes som det rätta valet då..



Anorexian började smått redan när jag gick i femman, och blev tillslut värre och värre med att inte kunna äta. Läs om det på kategorin Anorexi och Vikt, inlägget längst ner beskriver allting!

2009-11-01 @ 19:20:32
URL: http://cozumel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0