Sjukaste filmen på länge!

Igår natt, eller ja, i natt var nog det cpigaste jag vart med om, seriöst.
Det var en film på trean om en tjej,
så i ganska början av filmen så säger hon
"Hur vill jag ta livet av mig på grund av att det tog slut med ***** (namnet jag var tillsammans med), och hur kunde jag låta honom bestämma att jag gjorde abort, han är inte värd mig"
Och MASSA som bara stämde in på mig.
Jag trodde seriöst att den var gjord utifrån mitt liv först, innan jag insåg att det var en film, hahaha!
Men det var så jävla sjukt!!
Men somnade vid tjugo i fyra och vaknade vid 12 idag.
Nu har jag gjort i ordning mig och ska åka in till stan och träffa honom, mitt ex. Vi bestämde igår att vi skulle ses kl halv två, men skickade ett sms om halv två istället. Får se om han dyker upp eller inte, för vi bestämde, och då tänker ju jag åka in. Inte för jag är så säker på om han dyker upp eller inte...
Men måste borsta tänderna och klä på mig det sista.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0