smal eller inte smal?

Hej alla små söta barn!

Jag som många andra läser bloggar och börjar tröttna på fruktansvärt jävla mycket hur alla är så överdrivet fixerade av sin kropp och hur smal man måste vara för att vara snygg.
Jag tycker det är snyggare med lite former och det har jag sagt innan också.
Däremot efter allt som hänt de senaste veckorna börjar jag få återfall och är tillbaka i mitt ständiga illamåeende och blir dålig på att äta.
Sånt här verkligen inte lätt men får försöka lösa det med tiden. Har därför gått ner en massa de senaste, buhuu..
Kämpa vidare.....

Tycker inte det är rätt hur alla pratar hela liten om hur lite man måste väga osv..
Visst, jag väger inte så mycket enligt folk, men jag har fortfarande mer fett än andra och ser inte sjuk ut i alla fall..
Tycker allvarligt talat inte det är fint att vara så smal att man ser sjuk ut. Eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på, hoppas att du lyckas kämpa emot!

Jätte bra blogg kika in på min blogg också ;)

2009-11-13 @ 20:16:51
URL: http://nellupelludk.blogg.se/
Postat av: Alice

Kom igen ;) det går.. du har klarat det innan <3

2009-11-15 @ 20:31:38
URL: http://lifeoflizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0