Snart en vecka..

..sen allt hände. Mitt liv som föll, alla mina planer inför framtiden som förstördes. Det finns ingenting jag kan göra åt det egentligen eftersom man inte kan ändra en persons känslor. Jag känner mig tom inuti, men försöker gå vidare genom att glömma.
Det är verkligen svårare än vad en människa kan föreställa sig, och det gör att jag ibland kan bli världens jävla pain in the ass, och det säger jag verkligen förlåt för!!
Jag kommer inte komma över det lätt, eftersom det mitt liv verkligen var uppbyggt på kärleken och det menar jag verkligen varenda ord i.

Jag lever vidare, men det är svårt.
Vi är vänner och det är jag i alla fall glad för eftersom det är svårt att bara släppa någon så direkt som man haft där hela tiden, som man älskar och inte vill vara utan.

Så tack och hej nästa tjejkille.
Nej, kan verkligen inte komma på tanken.

Dessa två (underbarakärlek) är på tv nu, så ska checka lite Grey's.

 

 

Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0