SOva bättre? jatack.

Hree jävlar va slut man blir av att aldrig riktigt kunna sova.
Jag har inte kunnat somna före ett en enda dag trots att jag går i skolan och går upp tidigt osv. På helgerna har jag inte somnat förens mellan 2-5... det är verkligen ingenting kul kan jag säga :o
Hahah, idag blev det att jag somnade i en soffa på lunchen och vaknade av att vi hade upprop, YES, bra där!

Så måste hitta lite grejer till att sova bättre.

Detta är faktiskt bättre än man tror. Visst, det är ingen mirakelgrej. Men tar man det en timma innan man ska sova så lugnar man sig och sover bättre. Jag tycker det i vilket fall så det är verkligen någonting jag rekomenderar. Plus så är det väldigt mysigt att dricka te på vinterkvällarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0