Var riktigt skönt...

...att komma tillbaka till skolan efter en lång helg. Det behövdes verkligen.
Kändes otroligt skönt att träffa alla goa vänner, även om inte alla mina älsklingar var där, så var det otroligt härligt att träffa folk som bryr sig om en. Dom piggade upp mig rejält idag och fick mig äntligen att inse att ingenting kommer bli bättre av att bara deppa ihop. Visst, jag har haft en otroligt jobbig helg med otroligt mycket tårar och osäkerhet om mig själv. Jag kommer inte komma över allting, det säger jag inte, för det kommer verkligen ta tid, men ingenting hjälper av att bara ge upp allting. Jag vet inte om jag känner bara så just nu, men jag hoppas verkligen för min egen skull att jag försöker ta tag i allting på en gång. Till skillnad från allt annat som jag bara låter bli att gå vidare ifrån, som aborten, anorexian osv.. Jag vill verkligen gå vidare med allting, men det är inte lätt, jag vet det, men jag ska verkligen verkligen försöka. Fick prata med två underbarisar idag vilket lättade otroligt på hjärtat.
Jag kommer älska dig länge, och kommer inte komma över dig på ett bra tag.
Men jag ska ta tag i mitt liv och mig själv, för tänker inte medvetet må dåligt och plåga mig själv. Jag förtjänar att må bra och ha roligt. Så ska försöka göra det bästa av situationen.

Kommentarer
Postat av: m

fin blogg :)

ha det bra<3

2009-11-09 @ 19:15:43
URL: http://meriemjamil.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej, tack! du med! Jag läste lite i din blogg om aborten. Vad var det som hände egentligen? <3

2009-11-09 @ 19:35:11
URL: http://sandries.blogg.se/
Postat av: louise

sv: Heej! Tack så mkt!, vad glad jag blir!:D. din är också väldigt fiin !

2009-11-09 @ 19:55:15
URL: http://louisezetterberg.blogg.se/
Postat av: Em

jag gillar din blogg! det är fint att du skriver,, jag har också varit anorektiker .

2009-11-10 @ 17:07:42
URL: http://tictic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0