36 veckor, ca 9 månader

Har nu räknat ut att det hade vart 36 veckor eller ca 9 månader

jag hade nu haft barn när som helst och tanken plågar mig.
fanfanfan.
Jag hann inte ens tänka igenom mitt beslut när det väl hände, det enda som kom upp i mitt huvud dagen jag fick reda på när jag var gravid, det var min pojkvän.
Vi hade pratat om det innan, ifall det skulle hända, och han ville så otroligt gärna att jag skulle göra abort om det hände. Jag tänkte inte ens igenom det under några daga. Jag hade vart sjuk i flera veckor, med influensa och skit, spydde jätte mycket. Var inne på sjukhus ett flertal gånger och fick dropp och massa för jag inte fick i mig det jag skulle. Efter jätte många prover och ingen läkare fattade vad som var felet med mig. Trodde dem att jag först hade bihålinflammation och fick då penicillin mot det, sen trodde dem att jag mådde illa och spydde av den sorten penicillin, så fick byta. Åkte in till sjukhus om och om igen, och tillslut fick jag en annan kvinnlig läkare som gjorde gravtest på mig och det visade sig att jag var gravid. Samma dag jag fick reda på det, åkte vi in och gjorde ultraljud, det var sjukt läskigt att se på en skärm vad som var innuti mig. Samma dag som allt hände på en och samma gång var första tanken på min pojkvän, sa direkt att jag skulle göra abort..
Även om jag egentligen inte ville..

Kommentarer
Postat av: Eline

Hei, takk for kommentaren :)

2009-10-20 @ 16:12:11
URL: http://quantumjump.blogg.no
Postat av: linda

ville bara säga att jag vet vad du har gått igenom, och det är inte lätt, och man ångrar sig otrolig då man tänker på allt och alla andra istället för på vad man tycker..



ha det sjukt bra idag tjejen :)

2009-10-21 @ 17:28:27
URL: http://lindaforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0