[email protected]

Idag har det vart väldigt dåligt med inlägg...
Har i alla fall haft en del att göra idag, därför jag uppdaterat så dåligt.
Sitter just nu och har nyss kollat på programmet Inlåst.
Sjukt intressant faktiskt, handlar om killar som hamnat fel i livet och gör mycket dumt när det gäller våld och liknande. Dem har hamnat på helt fel spår i livet och låses in med män som suttit inne för olika grejer men kommit ur fängelset nu. Det är tänkt att dessa män ska få dem unga killarna på rätt spår och ändra inställning till livet.
Sjukt bra tycker jag.

Funderade på detta nu, om folk vill prata om olika saker eller undrar över någonting, så antar jag att man antagligen inte vill skriva ut vem man är här, därför finns min mail/msn som man kan höra av sig till om det är någonting.

[email protected]

Så där kan ni gärna höra av er om det skulle vara någonting!
Uppdaterar kanske senare, ska ta det lugnt och äta lite gott nu, trotts att jag ätit två middagar idag! gottgott.



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0