Fin till vardags?

Kul att man känner att hela livet håller på att rasa samman, allt allt händer på en och samma gång.
Känns skönt att man har stöttande runt om kring sig då i alla fall.

Jag är trött på att man ska vara så snygg hela tiden! Visst är det kul att klä upp sig och göra sig iordning så man alltid känner sig snygg. Men gör man sig i ordning så mycket varje dag, hur kul är det då när man ska på fest? Då ser man ju precis ut som man alltid gör?
Någonting jag seriöst tänker på dagligen!
Visst, jag älskar att göra mig fin, ta på min fina kläder och få mer självfötroende, men det är så otroligt tråkigt när man väl ska göra något kul som fester osv, att se ut precis som vanligt och ingen skillnad. Fester osv är ju då man verkligen vill vara snygg!

Vad tycker ni? Ska man klä sig så att man ser fin ut varje dag?
Eller räcker det mycket väl om man bara är vanlig?
Vad har ni för åsikter om att gå runt i skolan/ute med mjukisbyxor?

Kommentarer
Postat av: Helene

fin blogg :D

2009-10-14 @ 18:59:46
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0