00.04, ska bli bättre.

Känner mig riktigt dålig på att uppdatera alltså.
Men har mått verkligen jätte dåligt de senaste dagarna, så jag har inte direkt kännt för att skriva, och har inte heller riktigt haft något att skriva om då..
Har verkligen kännt mig vilsen i mig själv, inte vetat riktigt vem jag är. Fortfarande är jag inte säker.
Det jag är säker på är att jag förändrats, blivit en starkare person som klarar med och kan stå upp för mig själv mer än vad jag kunnat innan. Stå för vad jag tycker och skita i resten.
Förhoppningsvis så kommer jag börja blogga mer nu, eftersom allt jobbigt som hänt nu senaste dagarna har blivit otroligt mycket bättre.
Har kännt att alla bara svikt mig, men mycket förändras och saker börjar kännas mycket bättre. Så förhoppningsvis ska jag börja blogga mer igen, och fortsätta hoppas att det finns folk som vågar fortsätta prata med om sina problem och fråga frågor till mig osv!
Och fortsätta läsa min blogg!

Kommentarer
Postat av: Carro

Var kommer du ifrån? (:<3

2009-10-24 @ 22:28:56
URL: http://typpcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0