FARMVILLE

Godmorgon allihopa!
Vaknade för en liten stund sen.
Sitter och gruvar mig inför att fortsätta med ett arbete till skolan som ska in idag..
Just nu känner jag verkligen inte ork till någonting som har med skolan att göra.
Har en sån dag där jag bara tänker alldeles för mycket igen!
Som tex när jag var sjukskriven från skolan pga ätstörningarna, aborten, en kompis som blivit våldtagen, kärlek, skolan, asså det är så mycket jag har i tankarna så otroligt ofta.
Önskar att jag inte var en sån person som tänkte så mycket, eftersom allting påverkar hur jag mår hela tiden.
Jag har nämligen svårt att hantera det som händer mig och att allting blir kvar i mitt huvud, därför mår jag inte så bra.. Ska börja gå hos en psykolog igen om några veckor, så får väl se hur det blir då.
Nog om det..

Sitte och är helt fast vid farmville, inte okej asså...

Kan verkligen inte sluta och det stör mig så fruktansvärt mycket.

 

Ska försöka plugga lite nu snart.

Glöm inte att ni kan höra av er till mig!

 

 

Puss Cozumel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0