Fjortisbloggare går överstyr?

Blir ni inte trötta på alla bloggare som bara pratar om sitt lyxliv i storstaden och hur mycket pengar dem tjänar hela tiden på sin blogg. Går man in och kollar på vissa såna "storbloggare" så ser man verkligen hur patetiskt det egentligen är, tjatar om hur dem inte äter någonting på dagarna och hur perfekt deras solbränna absolut måste vara jämt, hur perfekt deras löshår är och hur dem skryter om sina pengar.
Visst, vissa av alla dessa bloggar kan vara riktigt roliga att läsa ibland, för på något sätt är det så patetiskt, men ändå kul. Men ibland går dem mig bara på nerverna, man vet inte längre vad man ska säga om dessa personer, dem går över styr.
Visst, självklart tycker jag det kan vara riktigt roligt att hålla på så ibland, med löshåret, sminket, kläderna och hela köret. Men man kan göra det på olika sätt, antingen kan man göra det på sitt sätt och göra det mer "stilrent", eller så kan man göra det på dessa bloggares sätt, skryta om hur mycket bättre dem är än alla andra i deras omgivning och trampa ner på alla andra för att få mer läsare.
Jag tycker verkligen det är fel.
Och jo, jag låter folk vara dem själva, men tycker det är fel när dem tjänar pengar på att trycka ner andra människor och få dem själva att verka så himla perfekta trots att dem inte är det.
Alla är lika värda.
Tro inte nu att jag inte är mån om mitt utseende, för det är jag.

Kommentarer
Postat av: Leia

Jag läser inte såna bloggar så jag bryr mig inte :D

2009-10-05 @ 22:57:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Cozumel

Det är ju bara bra då!

Men det kan också vara roliga att läsa ibland också tycker jag :)

2009-10-05 @ 23:17:40
URL: http://cozumel.blogg.se/
Postat av: thaikalle

Gillar din blogg.



Har du vägarna förbi så får du gärna hälsa på mina gulliga apor

2009-10-06 @ 11:23:14
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0