ge inte upp efter all den här tiden!

Sluta hoppas, sluta dröm.
Då slipper du bli besviken och ledsen i slutändan.

Varför vill jag inte sluta hoppas?
Varför vill jag inte sluta drömma?
Jag vägrar sluta med det. Jag vill hoppas och drömma hela mitt liv, för det är då man kämpar efter någonting man verkligen vill/vill ha. Jag skulle kunna göra precis vad som helst för att få min dröm i uppfyllelse.
Att få fortsätta det underbara jag har nu. Men det är inte mig det hänger på längre, utan någon annan. Därför finns det inte så mycket jag kan göra, utan det jag kan göra nu är att fortsätta hoppas och fortsätta drömma.
Jag är som sagt villig att göra vad som helst. Så säg till om det finns någonting jag kan göra.
Du är min framtid i mina ögon.
Jag älskar dig, glöm aldrig det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0