Mina besökare gör mig glad!

Att kolla hur många besökare och sånt man har, är verkligen kul, men det betyder inte så mycket på något sätt, bara en siffra.
Asså jag blir så otroligt glad, det är fler och fler som berättar för mig att dem läser min blogg varje dag eller ska börja läsa den efter att de kollat runt lite på bloggen.
Jag blir bokstavligt talat helt överlycklig.
Att veta att folk läser min blogg är nog de bästa! Att veta att folk tycker det jag skriver är bra, kanske hjälper folk och tar till sig det som skrivs. Det är ju precis det jag vill!
fortsätt läsa min blogg och glöm inte att börja kommentera mer :D


pusssen!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Åh, tack! :D

2009-10-30 @ 22:04:49
URL: http://nettskonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0