skolan+stress=kaos?

Sitter nu och läser igenom olika bloggar.
Det är sjukt hur man bara fastnar och vill fortsätta läsa bloggarna mer och mer, i alla fall när det gäller vissa.
Man fastnar så lätt i deras liv och vill veta mer.
Själv tänker jag på allt som händer, är ganska stressigt i skolan just nu och känner att jag borde ängna lite mer tid åt det just nu, men istället blir jag stressad av det och orkar inte ta tag i det.
Var hos läkaren herromdagen igen, dem hittar inget fel på mig efter tusentals (känns det som) provet, så ska börja gå hos psykolog igen och se ifall det blir bättre, vilket jag hoppas det blir.
Det finns så mycket med mig själv som jag inte kan hantera som gör livet så mycket jobbigare.
Ska gå och göra mig en god frukost och försöka ta tag lite mer i skolarbeten nu, så hörs senare!



puss

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ja jag älskar när man fastnar för bloggar =)

2009-10-07 @ 13:30:35
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0