Vad är viktigast i livet?

 

Detta är bland de sötaste jag vet, så sjukt romantiskt och underbart.

Visst, detta klippet är inte lika bra som när man ser hela skiten i OC, men jag blir verkligen lycklig av det här klippet. Det är så sjukt gulligt och romantiskt.

För mig är kärlek det viktigaste i livet, för jag skulle aldrig klara mig utan det. Vad skulle man göra utan kärlek? Man skulle känna sig så ensam och bortglömd, så oälskad. Kärlek är verkligen det viktigaste för mig. Det kan vara kärlek från vem som helst egentligen, familj, vänner, pojkvän/flickvän, bara det finns kärlek!

Utan alla i min närhet som stöttar mig vet jag inte hur jag skulle funka.

Och jag vet inte omjag kommer fungera om någonting händer med min bästa vän nu. Vart ska jag ta vägen? Vem ska finnas där och stötta mig? Händer någonting dig nu kommer jag inte klara av skolan, ingenting.

Vi hoppas på det bästa!

Men vad säger du, är kärlek det viktigaste i livet för dig?

Eller finns det något som är viktigare, pengar kanske?

Vad är viktigast?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0