Varje dag har jag det i tankarna.

Var och hälsade på en släkting idag som har fått en bebis, den var 6 dagar gammal nu och så otroligt jävla söt.
Det seriöst plågar mig av tankarna kring aborten, dagligen.
Jag tänker på det dag ut och dag in.
Så fort jag ser gravida, kvinnor med barnvagn eller allting liknande, det dödar mig!
Alla tankar kring det som kommer upp i mitt huvud hela tiden.
Tänker jämt på hur det skulle vara om jag inte gjorde abort. Hur det skulle vara om jag födde barnet. Jag vet att det hade blivit jobbigt med utbildning och allt sånt, men samtidigt vet jag att det skulle göra mitt liv lyckligare.
Det finns nästan alltid negativa och positiva saker med allting...

Kommentarer
Postat av: N/

vet precis hur du tänker, jag blir nästan helt förstörd när jag ser gravida osv. tänker: "de där kunde ha varit jag", sen blir man tårögd och vill bara gräva ner sig. det är hemskt...

2010-01-12 @ 22:42:53
URL: http://heartbreaklullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0