alla tankar gör mig förvirrad

Vart i stan hela dagen och sen haft filmkväll hos en kompis, så inte haft datorn på hela dagen.
Jag är trött och hungrig, men orkar varken äta eller sova..
Allt jag har i tankarna är om jag och min pojkvän ska ha pause eller om det tar slut eller all sån skit.
Jag pallar seriöst inte..
Det sjukaste är att han inte ens bryr sig ett piss om det.. Han skiter typ i vilket, det är hela tiden jagjagjag som måste försöka lösa/fixa/tänka ut allt hur det ska bli, det enda han säger är "jag är osäker på vad jag vill/jag vet inte vad jag vill", asså jag pallar inte sån skit mer.
Snart struntar jag i allt och skiter i vilket.
Pallar inte vara toffel mer, pallar inte vara den enda som bryr sig.

åh damp.
Vill äta, men finns typ inget att äta och orkar inte göra i ordning någonting, därför pallar jag inte..
Fan.
Jag kommer aldrig gå upp i vikt som jag håller på, haha.
Idag har jag ätit.........
En halv tacotallrik, och typ 4 godisbitar, bra där liksom!
Fan.
Jag orkar ingenting längre.
Alla tankar i mitt huvud, alla tankar bara förstör mitt liv, jag glömmer äta, glömmer sova, jag skiter i vilket...
fan.

ska lägga mig framför tv'n...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0